Kort bericht

Ik kan wat in nu al weken meemaak niet meer als een griepje beschouwen, de impact is te langdurig en intens. Voordat de malaise in trad zagen we een enorme toename van chemtrails in de lucht en sindsdien komt ik niet meer tot mijn gewoonlijke activiteiten. Mogelijk zijn ook de led lantaarnpalen geactiveerd vuile frequenties rond te zenden, het valt op hoe de spelende kinderen ook in de binnentuin van onze buurt afwezig zijn sinds ik onwel werd.

Mij ontbreekt ten ene male de energie voor langere teksten. Laat mij hier heel kort benadrukken dat de mensheid slechts één vijand heeft, en dat is de agenda die hen, middels geloof in labels, uit elkaar wil spelen. Val voor niet één van die labels en zie dat we allen Bewustzijn zijn, als zodanig ondeelbaar, tenzij mindcontrol en illusie het wint in ons. Ze kunnen me kapot stralen, de dood vrees ik niet, maar Oorsprong vergeten en zo deel van het probleem mindfuck worden, nee, daar dank ik voor.

.

Een gedachte over “Kort bericht

Plaats een reactie